Werkwijze & garantie
Tech aanschaffen
1. U kiest uw product(en) en plaatst deze in de winkelmand.
2. U kiest Spraypay als betaalmethode.
3. U wordt vervolgens doorgestuurd naar de omgeving van Spraypay waar u een aantal gegevens achter moet laten en vervolgens uw aanvraag kunt doen.
4. Zodra u aanvraag goedgekeurd is ontvangen wij bericht van Spraypay.
5. Naar aanleiding van dit bericht kopen wij uw product in bij onze leverancier en zullen deze naar u verzenden. Daarnaast melden wij uw product aan bij onze partner Actua verzekeringen zodat u zorgeloos kunt genieten van uw product. De polis ontvangt u per mail.
In geval van defect of storing
1. Meld direct het defect of de storing bij ons. Dit kunt u doen door te mailen naar service@techcept.nl.
2. Wij zorgen ervoor dat uw defect of storing direct wordt aangemeld bij de juiste partij.
3. Om vertragingen en onduidelijkheden te voorkomen geven wij uw contactgegevens door aan de desbetreffende partij, u heeft zodoende zelf contact met de desbetreffende partij. Hierdoor kunt u zaken exact afstemmen.
4. De desbetreffende partij zal het defect of de storing oplossen zodat u weer volop kunt genieten van uw Tech. Voor verdere informatie over de garantie en verzekering verwijzen wij u door naar de voorwaarden van het VIP plan Actua. Mocht u hier vragen over hebben dan horen wij dat graag. Ook hiervoor kunt contact opnemen met ons door te mailen naar service@techcept.nl
5 jaar garantie
Om ervoor te zorgen dat u zorgeloos kunt genieten van uw aangeschafte Tech brengen wij de garantie en verzekering onder bij onze partner Actua Verzekeringen. Gezien de uitstekende voorwaarden, het lage eigen risico bij reparatie of vervanging én de vijf jaar nieuwwaarde dekking op wit- en bruingoed zijn wij ervan overtuigd dat Actua de ideale partner is op het gebied van garantie en verzekering.
Vanaf het derde jaar van de garantieperiode wordt in alle gevallen van storing, defect, schade etc. een eigen risico aan u berekend. Het eigen risico bedraagt in de eerste twee jaar van de garantieperiode €0, in het derde jaar €25, in het vierde jaar €35 en in het vijfde jaar €45. U dient te allen tijde, met uitzondering van technische defecten in de eerste twee jaar van de garantieperiode, de kosten voor te schieten bij de reparateur, waarna u de factuur en het betalingsbewijs door kunt sturen naar Actua. Zij keren normaliter binnen twee à drie werkdagen het door u voorgeschoten bedrag, minus uw eigen risico, uit op uw rekening.
Tijdens de eerste twee jaar van de garantieperiode zijn alle technische mankementen aan een apparaat altijd voor rekening van de fabrikant. Vanaf het derde jaar van de garantieperiode zijn alle technische mankementen voor rekening van Actua, minus aftrek van uw eigen risico. In geval van storing, defect, schade etc. willen wij u vragen dit zo snel als mogelijk aan ons te melden. Wij zorgen ervoor dat de juiste partij wordt ingeschakeld om ervoor te zorgen dat het probleem zo snel als mogelijk wordt opgelost. Wij ontvangen graag een zo goed mogelijke beschrijving van het probleem zodat de kans het grootst is dat de reparateur de storing tijdens het eerste bezoek op kan lossen.
Zoals hierboven vermeldt is Actua Verzekeringen onze partner op het gebied van garantie en verzekering. Hierdoor zijn dan ook uitsluitend de voorwaarden van Actua verzekeringen van kracht in geval van storing, defect, schade of iets dergelijks. Met uitzondering van technische defecten in de eerste twee jaar van de garantieperiode. In dit geval zijn de kosten voor de fabrikant. Zodoende gelden in dat geval uitsluitend de service/reparatievoorwaarden van de desbetreffende fabrikant. Voor uitgebreide informatie over garantie en verzekering, verwijzen wij u graag door naar de voorwaarden van Actua op onze webshop.
Mocht u vragen hebben over dit onderwerp kunt u ons te allen tijde contacteren op info@techcept.nl of klik hier voor het contactformulier.